清淡欢愉

Pretty Boy - M2M

儿童节快乐


aryy:

舒缓的节奏,干净和代有磁性声音听起来实在舒服,这首歌很老,但就象酒,越老越香它太经典了。M2M组合(窈窕美眉)处女专辑《Shades of purple》中的主打歌《Pretty Boy》

《Pretty Boy》歌词:

 

I lie awake at night

我躺在床上,夜深无眠 

See thing in black & white

看着眼前的黑白世界 

I've only got U inside my mind

只有你在我的脑海中流连 

U know U have made me blind

你可知你已让我深陷 

I lie awake & pray

我醒着躺在床上祈祷 

That U will look my way

祈祷你会向我这边望 

I have all this longing in my heart

这份渴望在心中燃烧 

I knew it right from the start

从一开始我就感觉到 

Oh my pretty pretty boy I want U

我那可爱漂亮的男孩啊,我爱你 

Like I never ever loved no one before U

在你之前我从未这样爱过 

Pretty pretty boy of mine

我那可爱漂亮的男孩 

Just tell me U love me too

告诉我你也爱我 

Oh my pretty pretty boy I need U

我那可爱漂亮的男孩啊,我需要你 

Oh my pretty pretty boy I do

我那可爱漂亮的男孩啊,不必怀疑 

Let me inside make me stay right beside U

让我住进你心,与你相伴,与你相依 

I used 2 write Ur name

我曾很多次写下你的名字 

And put it in a frame

然后小心地将其放在框中 

And sometime I think I hear U call

而有时我似乎听到你的呼唤 

Right from my bedroom wall

正从我房间的墙那边传来 

U stay a little while

你只待了一会儿 

And touch me with Ur smile

你的微笑打动我的心 

And what can I say 2 make U mine

而我该说什么才能让你属于我 

To reach out 4 U in time

才能及时地向你走近 

Oh my pretty pretty boy I want U

我那可爱漂亮的男孩啊,我爱你 

Like I never ever loved no one before U

在你之前我从未这样爱过 

Pretty pretty boy of mine

我那可爱漂亮的男孩 

Just tell me U love me too

告诉我你也爱我 

Oh my pretty pretty boy I need U

我那可爱漂亮的男孩啊,我需要你 

Oh my pretty pretty boy I do

我那可爱漂亮的男孩啊,不必怀疑 

Let me inside make me stay right beside U

让我住进你心与你相伴,与你相依 

Oh pretty boy Oh pretty boy pretty boy

我那漂亮的、可爱的、迷人的男孩啊 

Say U love me too ! 

说你也爱我 

Oh my pretty pretty boy I want U

我那可爱漂亮的男孩啊,我爱你 

Like I never ever loved no one before U

在你之前我从未这样爱过 

Pretty pretty boy of mine

我那可爱漂亮的男孩 

Just tell me U love me too

告诉我你也爱我 

Oh my pretty pretty boy I need U

我那可爱漂亮的男孩啊,我需要你 

Oh my pretty pretty boy I do

我那可爱漂亮的男孩啊,不必怀疑 

Let me inside make me stay right beside U

让我住进你心与你相伴,与你相依 


评论

热度(22)

© 清淡欢愉 | Powered by LOFTER